AVG

Privacywetgeving (AVG)

1. Welke gegevens hebben wij nodig:
Om een rit uit te voeren, hebben wij het ophaaladres, afleveradres en het factuuradres nodig. Deze gegevens vragen wij per email of invulformulier op onze website.

2. Wat doen wij met deze gegevens:
Wij gebruiken deze gegevens om de rit(ten) uit te voeren en om de factuur op te maken.

3. Gegevens delen met derden:
Dit doen wij niet!

4. Hoelang worden de gegevens opgeslagen:
Als bedrijf zijn wij wettelijk verplicht facturen en communicatie 7 jaar op te slaan voor bijvoorbeeld de Belastingdienst. Deze gegevens staan op een beveiligde computer en zijn niet toegankelijk van buitenaf.

5. Wie zijn er verantwoordelijk voor de persoons/bedrijfsgegevens:
Binnen Spoed Koerier Eindhoven zijn dit Benjamin de Wit en Jantine Kneepkens, zij zijn de 2 eigenaren van Spoed Koerier Eindhoven.

6. Wij vragen nooit de volgende type gegevens:
Ras, godsdienst, gezondheid, politieke opvattingen, genetische – of biometrische gegevens

7. Hoe beveiligen wij uw gegevens die per internet verzonden worden:
Onze website beschikt over een goede beveiliging (SSL/TLS certificaten) voor het veilig verzenden van uw gegevens via ons invulformulier op de website en het verzenden van uw gegevens per email.

8. Inzage gegevens:
Wij verzamelen nooit meer gegevens dan dat u ons verstrekt. Wilt u alsnog weten wat wij over u weten dan kunt u dit via email bij ons opvragen. Mail hiervoor naar info(at)eindhovenkoeriers.nl.

9. Verwijderen van de gegevens:
Indien gewenst, kunnen wij direct na de rit de adresgegevens van het laad en los adres digitaal verwijderen. Na betaling van de factuur, kunnen wij ook direct de factuurgegevens digitaal verwijderen. Zoals aangegeven bij punt 4, dienen wij de gegevens wel 7 jaar te bewaren. Dit doen we alleen uitgeprint op papier bij de wens de gegevens voor zover wettelijk toegestaan te verwijderen.

10. Overige vragen:
Heeft u overige vragen? Tijdens kantooruren beantwoorden wij graag al uw vragen. Bel hiervoor naar het bovenstaand nummer.